wtorek, 2 lutego 2016

Prolog

Ten dzień miał być początkiem nowego życia. Spokojnego życia. Dzień, w którym Lord Voldemord został pokonany. Byłam szczęśliwa, że co to złe zniknęło, a przy boku mam chłopaka, który kocha mnie najbardziej na świecie. Musiałam wiele przemyśleć, poukładać, no bo co dalej będzie? Zostawiłam chłopaków przed wejściem do zamku, a raczej tego , co z niego zostało i poszłam się przejść. Usiadłam na błoniach, pod moim ulubionym drzewem. Byłam zmęczona, bo ubiegła noc była trudna i męcząca. Zaczęłam się zastanawiać gdzie teraz zamieszkam? Co z moją ukochaną szkołą? A co jeśli odbudowa potrwa dłużej niż wakacje? Przecież nie dostanę nigdzie pracy bez zdanych SUM-ów. Nawet nie wiem kiedy kilka łez poleciało mi po policzkach. Wtedy poczułam jak ktoś kładzie mi rękę na ramieniu. Odwróciłam się i zobaczyłam Harrego. Mojego najlepszego przyjaciela. Usiadł obok mnie i nic nie mówił. Był jedną z nielicznych osób, przy których cisza nie była krępująca. Jednak po chwili
- Hermiono, szukałem Cię, bo mam pewną sprawę. Wiem, że może to nieodpowiedni moment na taką propozycję, ale muszę Cię o to teraz zapytać. - był taki zdenerwowany i przejęty kiedy to mówił.
- Harry , wiesz, że zawsze Ci pomogę. O co chodzi?
- Dursleyowie wyjechali i zostawili mi dom, co prawda, zabrali prawie wszystkie rzeczy, ale przecież to nie problem , żeby go na nowo urządzić. - chciał coś dalej powiedzieć , jednak mu przerwałam.
- Nie ma problemu, oczywiście Ci w tym pomogę. - popatrzył na mnie zdziwionym wzrokiem.
- Aaa tak, pomoc w zakupach mebli też się przyda, ale nie o to chciałem się zapytać. Dobrze, zapytam wprost. Czy chciałabyś ze mną zamieszkać ? Oczywiście jako przyjaciele. -powiedział to wszystko na jednym wydechu.
- Harry, ale.., ja.., to znaczy.. nie wiem co powiedzieć...- nie mogłam wypowiedzieć jednego, pełnego zdania. Zaskoczył mnie tą propozycją. Wiedział doskonale jak bardzo martwi mnie sprawa z rodzicami i dobrze wiedział, że nie będę miała do kogo ni do czego wraca przed ostatnim rokiem nauki. Ron i Ginny wracali do Nory i pewnie wszyscy by mnie i Harrego przyjęli pod swój dach, jednak każde z Nas chciało się jakoś na swój sposób usamodzielnić.
- Po prostu powiedz, że się zgadasz. Tyle razy mi pomagałaś, bez Ciebie pewnie wiele rzeczy by się nie udało. Jestem Ci winny przysługę za to wszystko. A tak szczerze to samemu też mieszkać nie chciałem. Wiesz, Ginny i Ron mieszkają w norze do ukończenia szkoły. Taką już mają tradycję rodzinną. - powiedział i patrzył na mnie wyczekująco. Nie wiedziałam co myśleć o tym. Nie wiem ile tak siedziałam w ciszy, ale po chwili się zorientowałam, że Harry nadal czeka na moją odpowiedz.
- Dobrze, zgadzam się. I bardzo Ci dziękuję, że o mnie pomyślałeś.- przytuliłam go i nagle zobaczyłam sowę, która leciała w naszą stronę. Miała przwiązaną do nogi małą karteczkę. Po chwili Harry ją odwiązał i wspólnie przeczytaliśmy:

Droga Panno Granger i Panie Potter
Za 15 min proszę zjawić się w Wielkiej Sali. Będą omawiane sprawy odbudowy szkoły. Proszę po drodze zebrać wszystkich chętnych do tego dzieła.
Z poważaniem
Minevra McGonagall
Dyrektor Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwardzie

Popatrzyliśmy na siebie i po chwili ruszyliśmy w stronę zamku. Zastanawiało Nas tylko jedno, skąd wiedziała , że akurat razem będzie w jednym miejscu? Jednak nie sądzę , że kiedykolwiek się o tym dowiemy. Zebraliśmy po drodze osoby i byliśmy w szoku, że wszyscy są chętni do pomocy, kiedy podczas roku szkolnego był kłopot w zgromadzeniu osób na przygotowania lub sprzątania. Mimo tego, że największe zło tego świata zniknęło , to nasza przygoda się dopiero zaczynała.

17 komentarzy:

  1. Masz moje ulubione zdjęcie w tle. Za to już cię kocham :D
    Dobra, a teraz co do tekstu jest fajnie napisany, zastanawia mnie tylko jedno czy słowo "Nas" nie powinno być pisane z małej litery?
    Jako prolog ładny, ładny mam nadzieję, że będzie to inny blog niż te wszystkie szkolne.
    Jestem za dalszym czytaniem :)
    szkarlatna-milosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz,jest dla mnie bardzo ważny, gdy to mój pierwszy blog. Obiecuję, że rozdziały będą dłuższe i oczywiście tez czytam Twoje :)

      Usuń
    2. Miło słyszeć naprawdę :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa twojej twórczości ;) Mam nadzieję, że nie zawiodę się i będą tutaj często przychodzić :D
    Oczywiście zapraszam do siebie: http://crazy-in-love-dramione.blogspot.com/
    W zakładce "SPAMOWNIK" możesz zostawić link do swojego bloga, abym o nim nie zapomniała ^^
    Pozdrawiam #Hedwiga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, jest dla mnie ważny :) Postaram się spełnić oczekiwania :)

      Usuń
  3. Fajnie, że założyłaś bloga. Historia zapowiada się ciekawie.
    Ale wyłapałam niespójność: Hermiona SUMY zaliczyła, chyba Ci chodziło o owutemy ;)
    i oczywiście pisze się Harry'ego a nie Harrego
    Czekam na pierwszy rozdział
    Pozdrawiam
    Arcanum Felis
    i zapraszam do siebie
    http://ingis-at-glacies-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za każdą uwagę,jest dla mnie istotna i będę się poprawiać :)

      Usuń
  4. O, fajnie się zapowiada - Harry jest nadal najlepszym przyjacielem Hermiony, mam nadzieję, ze Ron tak samo, bo obu ich bardzo lubię (to oczywiście twoja sprawa, jak ich wykreujesz, ja tu sobie tylko gdybam).
    Co do treści - tak jak Arcanum wspomniała, powinno być ,,OWUTEMy'' a nie ,,SUMy''
    I po wielokropku nie piszemy przecinka - oba te znaki interpunkcyjne wskazują na celowe zawieszenie głosu, jednak wielokropek jest tą dłuższą przerwą. I dialogi piszemy od pauzy lub półpauzy (– skopiuj sobie jak chcesz) a nie od dywiz -
    Ogółem podoba mi się i dodaję do obserwowanych :)
    Zapraszam do siebie!
    http://wszyscypragniemywolnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy dodam, jak już będzie taka możliwość :) Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo, dużo weny :*

      Usuń
  5. Dziękuję za każdą uwagę,poprawię się i postaram, aby dalsze rozdziały były niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Prolog fajny. Blog ciekawie się zapowiada. Czekam na kolejny rozdział i mam nadzieję, że szybko go dodasz. Zapraszam też do siebie. To mój pierwszy blog i jestem ciekawa twojej opinii. http://dramionenewsensation.blogspot.com/?m=1

    Pozdrawiam
    ~ADramionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! :) Postaram się nie zawieść oczekiwań ! :)Oczywiście Twój blog też będę komentować :) Trzeba się wzajemnie wspierać ! :)

      Usuń
  7. Hej. Świetny wpis. Czekam na kolejne. Czy w ten piątek ukaże się kolejny rozdział?
    Zapraszam do mnie http://mycharlotte2001.blogspot.com/ nie piszę "Dramion", ale opisuje krótkie streszczenia książek i filmów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Oczywiście zaraz wpadam do Ciebie na blog :) tak, w ten piątek pierwszy rozdział :)

      Usuń
    2. Okey dzięki za odpowiedź i odwiedziny na moim blogu. Wpadnę w piątek :)

      Usuń
  8. Bardzo miły prolog. Jeszcze nie spotkałam się z tym, żeby Hermiona mieszkała u Harry'ego "po przyjacielsku", więc to może być ciekawe. Harry sprytnie to zaproponował i sympatycznie. Czekam na ciąg dalszy :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy początek

    OdpowiedzUsuń